Regulamin
Regulamin korzystania z ,,Mapy aktywności organizacji pozarządowych” działających na terenie Gminy Ruda Maleniecka
- Dla korzystania z Mapy konieczne jest posiadanie stanowiska komputerowego, umożliwiającego korzystanie z Internetu, wyposażonego w aktualną przeglądarkę.
- Aby móc korzystać z mapy aktywności należy się zarejestrować, zalogować i podać wymagane dane.
- Proces rejestracji polega na podaniu nazwy użytkownika oraz hasła, które umożliwiają późniejszą weryfikację użytkownika podczas logowania. Adres e-mail podany w procesie rejestracji służy potwierdzeniu autentyczności użytkownika oraz umożliwia późniejsze odzyskanie hasła.
- Hasła użytkowników są przechowywane w bazie danych w postaci zakodowanej uniemożliwiającej odkodowanie i odczytanie przez innych użytkowników. W przypadku zagubienia hasła możliwe jest jego zresetowanie – tj. ustanowienie nowego. W tym celu użytkownik musi poprosić o przypomnienie hasła a następnie kliknąć w odnośnik przesłany na adres e-mail podany podczas rejestracji.
- Usunięcie organizacji z serwisu będzie możliwe z poziomu panelu użytkownika.
- Usunięcie konta użytkownika możliwe jest na specjalną prośbę użytkownika, wysłanej do Administratora serwisu.
- Użytkownik będzie miał prawo do modyfikowania danych związanych z organizacją.
- Aktywność konta założono przez użytkownika będzie wymagało akceptacji administratora, po dokonaniu akceptacji użytkownik będzie mógł wprowadzać i aktualizować informacje dotyczące organizacji.
- Administrator mapy aktywności odpowiedzialny jest za bieżący nadzór nad jej funkcjonowaniem.
-
Administrator zastrzega sobie prawo do usuwania treści:
- nawiązującej do nienawiści,
- ściśle politycznych, służących propagowaniu danej opcji politycznej,
- ściśle komercyjnych,
- łamiących ustawę o ochronie danych osobowych,
- naruszających dobra osobiste, obraźliwych i wulgarnych.