Regulamin

Regulamin korzystania z  ,,Mapy aktywności organizacji pozarządowych” działających na terenie Gminy Ruda Maleniecka

  1. Dla korzystania z Mapy konieczne jest posiadanie stanowiska komputerowego, umożliwiającego korzystanie z Internetu, wyposażonego w aktualną przeglądarkę.
  2. Aby móc korzystać z mapy aktywności należy się zarejestrować, zalogować i podać wymagane dane.
  3. Proces rejestracji polega na podaniu nazwy użytkownika oraz hasła, które umożliwiają późniejszą weryfikację użytkownika podczas logowania. Adres e-mail podany w procesie rejestracji służy potwierdzeniu autentyczności użytkownika oraz umożliwia późniejsze odzyskanie hasła.
  4. Hasła użytkowników są przechowywane w bazie danych w postaci zakodowanej uniemożliwiającej odkodowanie i odczytanie przez innych użytkowników. W przypadku zagubienia hasła możliwe jest jego zresetowanie – tj. ustanowienie nowego. W tym celu użytkownik musi poprosić o przypomnienie hasła a następnie kliknąć w odnośnik przesłany na adres e-mail podany podczas rejestracji.
  5. Usunięcie organizacji z serwisu będzie możliwe z poziomu panelu użytkownika.
  6. Usunięcie konta użytkownika możliwe jest na specjalną prośbę użytkownika, wysłanej do Administratora serwisu.
  7. Użytkownik będzie miał prawo do modyfikowania danych związanych z organizacją.
  8. Aktywność konta założono przez użytkownika będzie wymagało akceptacji administratora, po dokonaniu akceptacji użytkownik będzie mógł wprowadzać i aktualizować informacje dotyczące organizacji.
  9. Administrator mapy aktywności odpowiedzialny jest za bieżący nadzór nad jej funkcjonowaniem.
  10. Administrator zastrzega sobie prawo do usuwania treści:
    • nawiązującej do nienawiści,
    • ściśle politycznych, służących propagowaniu danej opcji politycznej,
    • ściśle komercyjnych,
    • łamiących ustawę o ochronie danych osobowych,
    • naruszających dobra osobiste, obraźliwych  i wulgarnych.